Več kot 500 000 zadovoljnih kupcev.
070 555 551
od ponedeljka do sobote: 8:00 – 19:00

Predstavitev blagovne znamke Under Armour

Kevin Plank, njen ustanovitelj, se je namreč ves čas soočal z menjavanjem mokrih bombažnih majic, zato je bila njegova največja želja tem majicam najti učinkovito alternativo.

Leta 1996 se je v neki washinghtonski kleti tako začel razvoj dandanes zelo ene najbolj prepoznavnih vrhunskih blagovnih znamk Under Armour.

Plank pa svoje zamisli o boljših športnih pogojih in dosežkih ni omejil zgolj na kompresijske majice, temveč je idejo o ultimativni športni opremi za vse vrste športov prenesel še na ostala oblačila, obutev in dodatno športno opremo.

 

Danes skoraj ni športnika, ki znamke Under Armour ne bi prepoznal kot del športa. Kljub ekstremo hitremu razvoju in številnim tehnološkim inovacijam, ki jih vpeljujejo v razvoj opreme, pa Under Armour ostaja zvest trem ključnim linijam - Heatgear, Coldgear in Allseasongear. Linija Heatgear je primerna za toplejše dni, Coldgear za hladne, Allseasongear pa predstavlja prilegajočo in vsesplošno uporabno športno opremo v vseh letnih časih.

                       

 

 

V vseh linijah najdemo visokokakovostna športna oblačila, obutev in opremo za moške, ženske in otroke. Športna linija Under Armour sledi zadnjim modnim trendom, a pri tem ves čas ohranja lastno noto, po kateri je prepoznavna in izstopajoča. Poleg klasičnih športnih panog, ki vključujejo tek, jogo, nogomet, odbojko, košarko, golf in ostale dejavnosti, boste pri Under Armour našli tudi kameleonska oblačila, obutev in opremo za lov.

 

Inovativne tehnologije v športni opremi

Da športna oprema že nekaj časa ni več samo tekstil, ni nobena skrivnost. Proizvajalci, ki želijo iti v korak s časom in biti konkurenčni v poplavi vse obstoječe ponudbe, morajo najti pot izven okvirjev in uporabnikom ponuditi nekaj več.

In tega se še kako zavedajo v podjetju Under Armour, kjer so tehnološke inovacije skoraj nekaj vsakdanjega.

Bili so eni izmed prvih, ki so na trgu ponudili možnost izdelave personaliziranega športnega čevlja.  S programom UA Icon Customized Shoes, ki je na voljo na njihovi uradni spletni strani, si uporabniki lahko izberejo poljuben model čevlja in ga “obarvajo” po svoje, tako da se resnično prilagaja vsaki osebnosti posebej.

A to najbrž niti ni najbolj odmevna drugačnost te blagovne znamke. Zadnja inovacija, ki so jo razvili s pomočjo mobilne aplikacije, predstavlja povsem nove dimenzije teka. Tehnologija UA’s Record Sensor, ki jo najdemo v tekaškem čevlju Under Armour Hovr, je povezana z mobilno aplikacijo in med tekom meri vse, kar pomaga tekaču izboljšati rezultate. Tekaški čevelj, ki odčitava rezultate tudi kadar pri teku nimate telefona, je ustvarjen, da iz teka ustvari maksimalno izkušnjo, udobje in doživetje.

In če uporabniku po vsem tem še vedno ni dovolj, lahko tehnološko plat športne obutve občuti tudi na futurističnem modelu čevlja Architech Futurist. Že sam izgled pove, da gre za nekaj drugačnega, ko pa temu dodamo še podatek, da je ustvarjen s pomočjo 3D tiskalnika, pa navdušenja resnično ne moremo skriti.

 

Under Armour je tako ali drugače ljubljenec številnih športnih navdušencev, med katere spadajo tudi zvezde svetovnega kova. Da je šport z njim zagotovo drugačna izkušnja, bi se tako strinjali tudi bivši ameriški predsednik Obama, igralka Halle Berry, Mila Kunis in številni drugi.